نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
81
-
الف
+

مشکلات فیلمبرداری «مشت آزادگان» در غزه

عوامل سریال «مشت آزادگان» از سختی های فلمبرداری این اثر در غزه گفتند.

«مشت آزادگان» سریالی که  این روزها از شبکه آی فیلم 2 در حال نشر است، بر اساس داستان‌ واقعی ساخته شده است.

این سریال که به کارگردانی «محمد خلیفه»  تولید شده است مبارزه بین نیروهای مقاومت فلسطین با دستگاه‌های اطلاعاتی رژیم صهیونیستی را به تصویر می کشد.

«احمد المقادمه» یکی از اعضای گروه فلمبرداری سریال «مشت آزادگان»  طی یک مصاحبه درباره دشواری های تولید این اثر عنوان کرده است: اکثر صحنه های این سریال در مناطق مجاور حصار امنیتی با سرزمین های اشغالی شرق فلمبرداری شده است و ما در جریان کار با سختی و خطرات زیادی مواجه بودیم.

المقادمه همچنین در این خصوص افزود: به دلیل نبود شهرهای تولید هنری و رسانه‌ای در غزه مجبور شدیم در خیابان‌ها و مکان‌های خطرناکی فلمبرداری کنیم.

«رشاد ابو سخیله»، «سعدی العطار»، «حسن الخطیب»، «کامیلیا فاضل»، «محمد ابوالروس»، «باسل شاهین»، «غسان سالم»، «احمد فیاض»، «زهیر البلبیسی»، «ابراهیم سلمان»، «صفاء حسنی»، «محمد خُروات» و ... از جمله بازیگران این سریال می باشند.

این سریال در بیش از 32 شبکه تلویزیونی عربی نشر شده و به انگلیسی ترجمه و به ترکی و فارسی دوبله شده است.

«قبضة الاحرار» موفق به کسب جوایزی در فلسطین و الجزایر شده که می‌توان به جایزه بهترین سریال درام از جشنواره بین‌المللی رسانه‌های قدس و جایزه تقدیر برای هنرمندان اشتراک کننده در این سریال از انجمن «برکه الجزایر» نام برد.

«مشت آزادگان» هروز ساعت 19:00 به وقت تهران، 20:00 به وقت کابل و 20:30 به وقت دوشنبه تاجیکستان از کانال تلویزیونی آی فیلم2 نشر می شود. از شبکه آی فیلم 2 نشر می شود.

سمیه غفوری زاده

نظر شما
ارسال نظر